Som kampagnepartner får I mulighed for at støtte Mødrehjælpens nuværende kampagner. Alt efter størrelsen på jeres donation kan vi også i fællesskab skabe en aktuel kampagne, der passer til jeres ønsker.
Bliv kampagnepartner
Støtte fra virksomheder er uvurderlig, så vi kan hjælpe de mange forældre, der hver dag rækker ud til os.
Som kampagnepartner skaber vi sammen et værdifuldt samarbejde om eksempelvis:
Produktlanceringer
Salg via jeres produkter
Events
Donationsknap på jeres webshop
Mødrehjælpens årlige kampagner så som julehjælp eller sommerferiehjælp
Indsamling blandt medarbejderne
Gør en stor forskel i Mødrehjælpens årlige kampagner
Mødrehjælpen har hvert år en række kampagner, hvor vi sætter fokus på nogle af de problemstillinger, sårbare børnefamilier møder i hverdagen. Ved at støtte vores kampagner kan I være med til at gøre en forskel for disse familier.
Julehjælp og Sommerferiehjælp til udsatte børnefamilier
Støt eksempelvis julekampagnen så ingen børn skal undvære julen eller vores sommerferiehjælp, så flere børn kan komme med familien på sommerferie. Noget at glæde sig til. Noget at fortælle om i klassen, når skolen begynder igen.
I 2020 kunne vi give 9.458 børn julehjælp, og 1.745 børn har fået et dejligt sommerferieminde.
Kampagnegrafik
Vi udvikler til hver kampagne en særlig grafik, I kan bruge på fx jeres hjemmeside eller som email-signatur. Ovenstående er et eksempel på vores julegrafik 2020.
Kampagnepartnere
Mødrehjælpen samarbejder med mange forskellige virksomheder og organisationer, både store og små. Her er et par eksempler på kampagnesamarbejder.
Samarbejde med Stine Goya
For tredje år i træk samarbejder vi med Stine Goya, som sælger smukke julekugler til fordel for Mødrehjælpens Julehjælp.
Søstrene Grene samler ind til Mødrehjælpens Julehjælp og giver derudover 300 udsatte børn en adventspakkekalender, som kan sprede julestemning i hele december. Læs mere om samarbejdet her.
Derfor støtter Dentsu Aegis vores julehjælp:
Alle ved, at julen er en travl tid, men dette får os til at stoppe op for en stund og sende vores tanker til de børn, der oplever store afsavn og skuffelse i juletiden. Det giver en vigtig fællesskabsfølelse blandt medarbejderne, og der er utroligt meget god energi og kærlighed i støtten.”
Ulrik Petersen, direktør for Dentsu Aegis Århus
Kontakt os
Kontakt os endelig og hør mere om de forskellige muligheder som kampagnepartner.