Medlemsservice

Er du blevet ringet op?

Er du blevet ringet op af et af telefonnumrene nedenfor, har vi forsøgt at få fat i dig for at fortælle om Mødrehjælpen og spørge om opbakning til vores arbejde.

Er du blevet ringet op af et af disse telefonnumre, så er det Mødrehjælpen, opkaldet kommer fra:

30321654
32222830
32226520
32229170
41834616
53347553
53549123
54404188
54404189
61966557
78717521
78717524

78725736
82134708
82135368
82135369
82137508
82137511
82138700
82138840
82138840
82138841
82138843
82138844

88700805
88700811
88700814
88700817
88700829
88700834

32224753
32224764
32229479

Private bidrag er en vigtig del af Mødrehjælpens eksistensgrundlag, og de gør en forskel for alle de mennesker, som hvert år søger hjælp, støtte eller rådgivning hos os. Uden den store støtte, vi oplever blandt danskerne, ville vi ikke kunne imødekomme de tusindvis af henvendelser i vores rådgivninger, særlige indsatser og frivillige aktiviteter.

Hvorfor har I ringet til mig?

Mødrehjælpen har ringet til dig for at fortælle om Mødrehjælpens indsatser og for at bede om opbakning i form af et støttemedlemskab, så vi kan hjælpe endnu flere.

Den støtte, som du og andre giver, skaber langsigtet, økonomisk tryghed og stabilitet i vores arbejde. Din støtte kan betyde, at vi ikke skal lukke døren for nogen, som har brug for vores hjælp – det er derfor, vi beder om din hjælp.

Vores erfaring er, at den personlige samtale er et godt udgangspunkt for at skabe opbakning og støtte omkring vores arbejde. Vi får anledning til at fortælle om Mødrehjælpens funktion og arbejde, og du får mulighed for at stille spørgsmål om organisationen, vores arbejde og til, hvad dine penge går til. Det skaber tryghed for både dig og os.

Jeg fik en hjælp jeg ikke kunne drømme om var muligt. Det var en ubeskrivelig STOR hjælp. TAK for det.
– Bruger om den hjælp hun har fået i Mødrehjælpen

Du kan give et bidrag til vores arbejde her.

Hvordan ved jeg, at det er Mødrehjælpen, der har ringet?

Er du blevet ringet op af et af ovennævnte telefonnumre, kommer opkaldet enten fra vores interne telemarketingteam eller fra en af Mødrehjælpens samarbejdspartnere, CharityGuard og Daica. Hvis du ringer op til nummeret, møder du enten en medarbejder eller en telefonsvarer, som bekræfter, at opkaldet kommer fra Mødrehjælpen.

Hvornår ringer vi?

Vi ringer til private inden for følgende tidsrum:

  • Mandag-fredag: 08.00-21.15
  • Lørdag-søndag: 10.30-17.30

Læs om etiske retningslinier for telemarketing.

Du kan kontakte Mødrehjælpens medlemsservice og få bekræftet, at det er os, der har ringet til dig – du kan også kontakte os, hvis du af andre årsager vil tale med os om opkaldet. Send os en mail på info@moedrehjaelpen.dk, eller ring til os på 33 45 86 25 mandag til torsdag fra kl. 10-15 og fredag fra kl. 9-12.
Hvis vi er optaget på telefonen, kan du lægge en besked, så ringer vi til dig.

 

Værd at vide om et støttemedlemskab af Mødrehjælpen

  • Din sikkerhed og personlige oplysninger
  • Derfor beder vi om dit CPR-nummer
  • Det går pengene til
  • Om skattefradrag

Få den nyeste viden